DT-Card Tuesday Throwdown - Box - Lady Bug


 Specially made for the current challenge at 
Tuesday Throwdown
Theme: Spring is in the Air
Current sponsor: My Grafico

I made a box, with the image by My Grafico:
Lady Bug
I've pasted it in all different directions
and coloured them with Copic Markers
I gave the Lady Bugs shade,
so the effect is dynamic
 
I made a matching tag
and used the same papers and 
made the text on the tag as on the box by myself

-------------
Speciaal gemaakt voor de huidige challenge van
Tuesday Throwdown
Thema: Lente is in de lucht
Huidige sponsor: My Grafico

Ik heb een doosje gemaakt met een plaatje van My Grafico:
Lady Bug oftewel: lieveheersbeestje
Ik heb deze in verschillende richtingen in een document gevoegd,
toen uitgeprint op papier en ingekleurd met Copic Markers
Ik heb de lieveheersbeestjes schaduw gegeven,
waardoor er een dinamisch geheel onstaat

Ik heb een bijpassend label gemaakt
en heb hiervoor het zelfde papier gebruikt als het doosje
De tekst op zowel het doosje als het label heb ik zelf gemaakt


Reacties

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1

ATC - Kerst II